Rólunk

Előfinanszírozzuk az online marketing kampányaidat és csak a bizonyíthatóan általunk vitt eredményekből számolunk el árbevétel vagy konverzió alapon. Azaz nincs fix havidíjunk és nincs költés alapú díjunk sem. Nálunk csak az eredmények számítanak.

Szemléletünk

Rengeteg magyar vállalatnak vannak kiváló ötletei és termékei. A jelenlegi üzleti modellekben dolgozó ügynökségek azonban nem érdekeltek 100%-ban abban, hogy a lehetőségeiket maximalizálva legyenek sikeresek ezek a cégek.

Ha költésből számított százalékos alapon szerződnek, abban lesznek érdekelve, hogy pont annyit költsenek, hogy még ne állj fel az asztlaltól, ha pedig fix díjra állapodtatok meg, az időbefektetésük minimalizálására fognak törekedni.

Az átlagos üzleti modellekkel ellentétben a lényegi felelősségvállalásnak, mérhető eredményeknek és a közös érdeknek köszönhetően mi pontosan rávilágítunk, hogyan lehetne hatékonyabb az online marketinged.

Éppen ezért kiléptünk a hagyományos működési modellekből. Két évet terveztünk, fejlesztettünk és teszteltünk azért, hogy 100%-os érdekazonossággal, teljes felelősségvállalással, mérhető valós üzleti mutatókon alapuló együttműködést tudjunk kialakítani válogatott partnereinkkel.

The Team

Growth Executives

Sebestyén Márton
Sebestyén Márton
Investment and Growth Strategy, Co-Founder
Szendy Szilvia
Szendy Szilvia
Service and Client Experience Design, Co-Founder

Implementation Team

Bartha Andrea
Bartha Andrea
Marketing Manager
Bátyity Erik
Bátyity Erik
PPC Campaign Manager
Bende Roland
Bende Roland
Chief Technology Officer
Dr. Maklári-Papp Judit
Dr. Maklári-Papp Judit
Compliance Officer
Marusa Réka
Marusa Réka
Project Manager
Pozsári Judit
Pozsári Judit
Back Office Manager
Szendy Tibor
Szendy Tibor
PPC Campaign Manager
Tőrincsi Tamás
Tőrincsi Tamás
Visual Designer
Ülkei Dávid
Ülkei Dávid
Analytics Advocate
Veréb Dániel
Veréb Dániel
Project and CRM Manager

Tudjuk, hogy a világ cégeinek 4%-a generálja a profit 64%-át.
Hogyan képesek erre egyes vállalatok?
Mitől lesz egy cég, nagyságrendekkel jövedelmezőbb a másiknál?

Ha te is szeretnél olyan piaci információk birtokába jutni, amelyek alapján egyértelmű döntést tudsz hozni, hogyan vezesd be az új terméked, vagy pozícionáld újra meglévő szolgáltatásodat, akkor a Market&Business Insight a megoldás!

Tudjuk, hogy a világ cégeinek 4%-a generálja a profit 64%-át.
Hogyan képesek erre egyes vállalatok?
Mitől lesz egy cég, nagyságrendekkel jövedelmezőbb a másiknál?

Ha te is szeretnél olyan piaci információk birtokába jutni, amelyek alapján egyértelmű döntést tudsz hozni, hogyan vezesd be az új terméked, vagy pozícionáld újra meglévő szolgáltatásodat, akkor a Market&Business Insight a megoldás!

Vélemények

“A piackutatásban komplex választ kaptam arra a kérdésre is, hogy mekkora keresésre lehet számítani a terméket illetően, és mennyiért lehet forgalmat venni. Előre kalkulálható az invesztáció mértéke és ezáltal le lehet folytatni a gazdaságossági számításokat.Szóval azelőtt, hogy nagyobb pénzt, energiát fektetnél a megvalósításba, szánj rá egy jóval kisebb összeget, hogy kitisztuljon a total kép.”

Kokas Sándor, tulajdonos, Greenrabbit Kft.

“Egy jól működő működési és marketing rendszer kialakításához egy átfogóbb piackutatás, piacelemzés szükséges. E nélkül ad-hoc, megérzés alapú és taktikai döntések születhetnek csak, ami drága, idegőrlő és rengeteg időt elvesz. Egy ilyen elemzés mellett biztosabban tervezhető, megvalósítható egy vállalkozás működése, kommunikációja, marketingje.”

Taupert Szilvia , Széchenyi Optika, ZEISS Vision Center

„A Market&Business Insight átfogó tanulmány volt, érdekes volt látni a vállalkozást, egy külső szakértői szemmel. Jó volt, hogy megoldást kaptunk arra, hogy merre menjünk tovább, hogy a vállalkozásunk még több profitot termeljen.Ez egy teljes körű elemzés, egy teljesen más oldalról, mint amiben mi cégtulajdonosok vagyunk. Rávilágít olyan hibákra, és hiányosságra ami lehet, hogy eszünkbe sem jut.”

Forrai Viktória, Truetech Kft

“Amikor a Market&Business Insight mellett döntöttem, tudni szerettem volna vannak-e olyan nagyobb piaci szereplők akikről nem tudok, kik ők és mekkora szereplők.Egy 20 éve működő cég vagyunk akinek a napi leterheltség mellett az online üzletágra fordítandó kapacitás teremtés is kihívás volt. Megdöbbentő volt a saját weboldalunkon történő interakciók számát látni a már évek óta működő webáruházakkal szemben. A piackutatás egyértelműen megmutatta, hogy kik a konkurensek, hol tartanak. A legnagyobb segítség a reális célkitűzésekhez.”

Varkoly Zoltán, tulajdonos, Varkoly Fiai Kft.