Tudjuk, hogy a világ cégeinek 4%-a generálja a profit 64%-át. Joggal merül fel a kérdés minden cégvezetőben: vajon hogyan képesek erre egyes vállalatok. Ennyivel okosabbak lennének a vezetőik? Keményebben és többet dolgoznak? Mitől lesz egy cég nagyságrendekkel jövedelmezőbb a másiknál? Mi a hatékonyságuk módszertana?

A Market&Business Insight neked szól, ha a célod:

Az induló vállalkozások 92%-a sajnos már az első évben elbukik. Hogyan lehet a hiba árát kiküszöbölni akár már az ötlet vagy a temékbevezetés esetén?

Milyen paramétereket kell számításba venni és hogyan kell mérlegelni egy piacra lépés előtt úgy, hogy elkerülhető legyen a milliós nagyságrendű felesleges beruházás, az ezzel járó munka, majd csalódás?

Minden működő vállalkozás célja, hogy szintet lépjen. Vajon milyen technikai megoldások segítenek a versenyelőny elérésében és fenntartásában? Hogyan készülj fel a termék vagy szolgáltatás sikeres piaci bevezetésére?

Mi kell ahhoz, hogy meg tudjuk mondani hogy egy vállalkozás sikeres lesz-e vagy sem?

Tudom jól mit érez az a vezető, akinek egyáltalán nincs ötlete vagy épp túl sok ötlete van, de tudja, hogy egy termék kifejlesztése és sikerre vitele legalább 6 hónap és minimum 5-10 millió forint költség, viszont az erőforrásai végesek.

 

Ezért alkottam meg a Market and Business Insight néven ismert piackutatást, mert az elmúlt 10 év, és több, mint 200 projekt tapasztalata alapján szükségem volt egy módszerre, amely nagy bizonyossággal válaszolja meg a következő kérdéseket:

  • Előre megismered, hogy egy termék piaci bevezetése sikeres lesz-e
  • Megtudod, hogy mennyit lehet belőle eladni és mennyiért
  • Megismered, mennyi pénzből lehet egyáltalán megvalósítani
  • Megtudod, hogy mennyi hirdetési költség, humán ráfordítás, infrastrukturális fejlesztés szükséges hozzá

Hogyan éred el Market&Business Insight-ot?

A konzultáció alkalmával lehetőséged van minden felmerülő kérdést feltenni. Az elkészült piackutatás pdf anyagát megkapod a konzultációt követően, ugyanakkor javasolt az ott elhangzottakról saját felhasználású jegyzetet is készítened.

A Market&Business Insight prezentációban az alábbi kérdésekre kapsz választ:

  • Milyen üzleti modellt válassz?
  • Kinek, hol, mit mondj?
  • Mennyiért, milyen platformokon vegyél látogatót?
  • Ár vagy vevőérték innovátor vagy-e?
  • Mit upsellezz és mennyiért?
  • Megvan-e a termékedben/ötletedben az $$$ faktor?
  • Facebook hirdetési fiók elemzése
  • Google Ads hirdetési fiók elemzése
  • Túlélnéd-e. ha 50%-ot drágulna egy kattintás ára?
  • Hol hiányos az adatgyűjtő rendszered?
  • Hogyan alkalmazd a mesterséges intelligencia előnyeit a piacodon?
  • Mit csinálnak a versenytársaid?
  • Mennyi látogatója van a versenytársaidnak és honnan?
  • A versenytársaidnak milyen hirdetései, akciói futnak, hol és mennyiért?
  • Ha nem te vagy a piacvezető. mennyi esélyed van azzá válni, mennyi idő alatt és mennyi ráfordítással?
  • Ha piacvezető vagy, hogyan tudod maximalizálni a piaci részesedésedet?

A Google és a Facebook lelkiismeret-furdalás nélkül porszívózzák ki a megtakarított pénzed a számládról. Az időd és a finanszírozási kereted véges, minél előbb el kell jutnod egy sikeres megvalósítási projektig. Nem akarod az “ugye megmondtam”-okat hallani a hátad mögött… A Forbes csak a győztesekről ír, pedig minden győztes mögött ott van 10-20 kudarc története, ami legalább olyan tanulságos és fájdalmas. Én nem félek bevallani, hogy több próbálkozás van mögöttem, mint amennyi siker. De a kudarcok elég olcsók és gyorsak voltak ahhoz, hogy tanuljak belőle és túléljek; a sikerek pedig elég nagyok ahhoz, hogy legyen értelme megosztani Veled a módszereimet.

Ha szeretnél megbizonyosodni, hogy győztes csatába indulsz-e, akkor itt tudsz jelentkezni:

Havonta 3 Market and Business Insight elkészítésére van időnk a meglévő befektetéseink mellett. Ha a zöld gomb helyén a várólistát látod, akkor iratkozz fel! Amint felszabadul egy hely, értesítünk.

Jelentkezz a Market & Business Insight-ra!

Ár: 300.000 Ft + ÁFA / domain / piac

A Market & Business Insight a megrendelő által a megrendeléskor megadott webcím (domain) és a hozzá kapcsolódó ország piacának vonatkozásában végzett piackutatás. Az adatbekérő űrlap kitöltését és a hirdetési fiókokhoz tartozó olvasási hozzáférések megadását követő 14 naptári napot követően készül el, egy megrendelés esetén legfeljebb 5 termékre vonatkozóan. A Szerződés akkor jön létre, ha a megrendelést megkaptuk, és a szolgáltatás díja megérkezett, illetve a megrendelés visszaigazolása részünkről megtörtént. A beérkező megrendelést 2 órán belül visszaigazoljuk e-mail-ben. Sikertelen fizetési tranzakció esetén a hozzánk beérkezett megrendelést 2 órán belül ebben az esetben is visszaigazoljuk, ez azonban még nem jelenti a szerződés létrejöttét, az mindössze a megrendelés beérkezésének megerősítésére szolgál. Sikertelen fizetés esetén 21 nap áll a rendelkezésedre a sikeres fizetés lebonyolítására.

PS.:
Általában kétféle módon távoznak a 2 órás konzultáció után az emberek: Egy részük örül, mert egy kivitelezési tervet kapott és bizonyosságot, hogy jó eséllyel sikeres együttműködésünk lesz és már csak apróbb finomítások kellenek. A másik részük pedig nagyon örül, mert megspórolt magának és a csapatának egy komoly kudarc élményt és nem pazarolt el az életéből fél évet és legalább 5-10 millió forintot…

100% Eredményességi garancia 

A Market&Business Insight módszert azért fejlesztettük ki, mert saját magam is pontosan szerettem volna tudni, milyen paramétereket kell számításba venni és hogyan kell mérlegelni egy piacra lépés előtt annak érdekében, hogy elkerülhető legyen a milliós nagyságrendű felesleges beruházás, az ezzel járó munka, majd csalódás, illetve hogyan lehet egy működő céget piacvezetővé tenni, és pozícióját megtartani. 

Tekintettel arra, hogy saját vállakozásainkra is ugyanezt a módszert alkalmazzuk eredményesen, 100%-ban garantáljuk, hogy a piackutatásnak köszönhetően olyan piaci információkra látsz rá, aminek segítségével 

egyértelmű döntést tudsz hozni a sikeres online marketing stratégiáddal kapcsolatban.

Igen, a Market&Business Insight azzal a céllal készült, hogy tű pontosan meghatározza, hogy egy termék piaci bevezetése sikeres lesz-e, mennyit lehet belőle eladni, mennyiért, mennyi pénzből tudod megvalósítani, milyen hirdetési költséggel, milyen infrastrukturális fejlesztés szükséges hozzá. Tehát egyértelműen kiderül, hogy megvan-e az ötletben a sikerfaktor, vagy érdemes inkább elvetni, megspórolva a felesleges kiadásokat. 

A Market&Business Insight alapján megtudod, hogy vajon milyen technikai megoldások segítenek a versenyelőny elérésében és fenntartásában. Hogyan készülj fel a termék vagy szolgáltatás sikeres piaci bevezetésére. Milyen paramétereket kell számításba venni és hogyan kell mérlegelni egy piacra lépés előtt úgy, hogy elkerülhető legyen a milliós nagyságrendű felesleges beruházás, az ezzel járó munka, majd csalódás. Az gondolom, hogy mindkét esetben elkönyvelhető a siker. Akkor is, ha kiderül, hogy az ötletedben megvan a garantált sikerfaktor, illetve akkor is, ha arra derül fény, hogy több milliós befektetéssel sem tudod felvenni a piaci szereplőkkel a versenyt. 

Igen, a Market&Business Insight piackutatás minden iparágban, szegmensben és üzleti modellre ugyanúgy eredményesen alkalmazható.

Igen, a Market&Business Insight segít ha új terméket vagy szolgáltatás   piaci bevezetését tervezed. Megtudod, hogy a versenytársak hol hirdetnek, mennyiért, milyen platformokon, milyen üzenettel. Megismered, hogy a versenytársakhoz képest mennyi idő, és beruházás, fejlesztés szükséges ahhoz, hogy bevezetésre kerüljön az új terméked vagy szolgáltatásod.

A Market&Business Insight alapján kiderül, hogy az új ötlet bevezetése sikeres lesz-e, vagy pedig jobb ha újratervezel.

Igen. Megismered, hogyan tartható meg a versenyelőny hosszú távon, milyen technikai fejlesztések szükségesek. Iletve választ kapsz az új termék vagy szolgáltatás sikeres bevezetésére vonatkozó kérdésekre.

Igen, a prezentációban leírtak összefoglaló ismertetésekor javaslatot teszünk a következő lépésre, hogyan kerülsz közelebb céljaid megvalósításához. Milyen technikai, anyagi, humán erőforrás ráfordítás szükséges a céljaid elérése. Illetve azt is elmondjuk, ha a jelenlegi piaci feltételek mellett célszerű elvetni az alapelképzelést, ennek köszönhetően további felesleges pénz, idő és energia ráfordítástól kíméled meg magad.

Vélemények

“A piackutatásban komplex választ kaptam arra a kérdésre is, hogy mekkora keresésre lehet számítani a terméket illetően, és mennyiért lehet forgalmat venni. Előre kalkulálható az invesztáció mértéke és ezáltal le lehet folytatni a gazdaságossági számításokat.Szóval azelőtt, hogy nagyobb pénzt, energiát fektetnél a megvalósításba, szánj rá egy jóval kisebb összeget, hogy kitisztuljon a total kép.”

Kokas Sándor, tulajdonos, Greenrabbit Kft.

“Egy jól működő működési és marketing rendszer kialakításához egy átfogóbb piackutatás, piacelemzés szükséges. E nélkül ad-hoc, megérzés alapú és taktikai döntések születhetnek csak, ami drága, idegőrlő és rengeteg időt elvesz. Egy ilyen elemzés mellett biztosabban tervezhető, megvalósítható egy vállalkozás működése, kommunikációja, marketingje.”

Taupert Szilvia , Széchenyi Optika, ZEISS Vision Center

„A Market&Business Insight átfogó tanulmány volt, érdekes volt látni a vállalkozást, egy külső szakértői szemmel. Jó volt, hogy megoldást kaptunk arra, hogy merre menjünk tovább, hogy a vállalkozásunk még több profitot termeljen.Ez egy teljes körű elemzés, egy teljesen más oldalról, mint amiben mi cégtulajdonosok vagyunk. Rávilágít olyan hibákra, és hiányosságra ami lehet, hogy eszünkbe sem jut.”

Forrai Viktória, Truetech Kft

“Amikor a Market&Business Insight mellett döntöttem, tudni szerettem volna vannak-e olyan nagyobb piaci szereplők akikről nem tudok, kik ők és mekkora szereplők.Egy 20 éve működő cég vagyunk akinek a napi leterheltség mellett az online üzletágra fordítandó kapacitás teremtés is kihívás volt. Megdöbbentő volt a saját weboldalunkon történő interakciók számát látni a már évek óta működő webáruházakkal szemben. A piackutatás egyértelműen megmutatta, hogy kik a konkurensek, hol tartanak. A legnagyobb segítség a reális célkitűzésekhez.”

Varkoly Zoltán, tulajdonos, Varkoly Fiai Kft.

ONLINE CAPITAL © 2021 I Adatvédelmi Tájékoztató