Tudjuk, hogy a világ cégeinek 4%-a generálja a profit 64%-át. Joggal merül fel a kérdés minden cégvezetőben: vajon hogyan képesek erre egyes vállalatok. Ennyivel okosabbak lennének a vezetőik? Keményebben és többet dolgoznak? Mitől lesz egy cég nagyságrendekkel jövedelmezőbb a másiknál? Mi a hatékonyságuk módszertana?
A Market&Business Insight neked szól, ha a célod:
Mi kell ahhoz, hogy meg tudjuk mondani hogy egy vállalkozás sikeres lesz-e vagy sem?
Tudom jól mit érez az a vezető, akinek egyáltalán nincs ötlete vagy épp túl sok ötlete van, de tudja, hogy egy termék kifejlesztése és sikerre vitele legalább 6 hónap és minimum 5-10 millió forint költség, viszont az erőforrásai végesek.
Ezért alkottam meg a Market and Business Insight néven ismert piackutatást, mert az elmúlt 10 év, és több, mint 200 projekt tapasztalata alapján szükségem volt egy módszerre, amely nagy bizonyossággal válaszolja meg a következő kérdéseket:
Hogyan éred el Market&Business Insight-ot?
A Google és a Facebook lelkiismeret-furdalás nélkül porszívózzák ki a megtakarított pénzed a számládról. Az időd és a finanszírozási kereted véges, minél előbb el kell jutnod egy sikeres megvalósítási projektig. Nem akarod az “ugye megmondtam”-okat hallani a hátad mögött… A Forbes csak a győztesekről ír, pedig minden győztes mögött ott van 10-20 kudarc története, ami legalább olyan tanulságos és fájdalmas. Én nem félek bevallani, hogy több próbálkozás van mögöttem, mint amennyi siker. De a kudarcok elég olcsók és gyorsak voltak ahhoz, hogy tanuljak belőle és túléljek; a sikerek pedig elég nagyok ahhoz, hogy legyen értelme megosztani Veled a módszereimet.
Ha szeretnél megbizonyosodni, hogy győztes csatába indulsz-e, akkor itt tudsz jelentkezni:
100% Eredményességi garancia
A Market&Business Insight módszert azért fejlesztettük ki, mert saját magam is pontosan szerettem volna tudni, milyen paramétereket kell számításba venni és hogyan kell mérlegelni egy piacra lépés előtt annak érdekében, hogy elkerülhető legyen a milliós nagyságrendű felesleges beruházás, az ezzel járó munka, majd csalódás, illetve hogyan lehet egy működő céget piacvezetővé tenni, és pozícióját megtartani.
Tekintettel arra, hogy saját vállakozásainkra is ugyanezt a módszert alkalmazzuk eredményesen, 100%-ban garantáljuk, hogy a piackutatásnak köszönhetően olyan piaci információkra látsz rá, aminek segítségével
egyértelmű döntést tudsz hozni a sikeres online marketing stratégiáddal kapcsolatban.
Vélemények
“A piackutatásban komplex választ kaptam arra a kérdésre is, hogy mekkora keresésre lehet számítani a terméket illetően, és mennyiért lehet forgalmat venni. Előre kalkulálható az invesztáció mértéke és ezáltal le lehet folytatni a gazdaságossági számításokat.Szóval azelőtt, hogy nagyobb pénzt, energiát fektetnél a megvalósításba, szánj rá egy jóval kisebb összeget, hogy kitisztuljon a total kép.”
“Egy jól működő működési és marketing rendszer kialakításához egy átfogóbb piackutatás, piacelemzés szükséges. E nélkül ad-hoc, megérzés alapú és taktikai döntések születhetnek csak, ami drága, idegőrlő és rengeteg időt elvesz. Egy ilyen elemzés mellett biztosabban tervezhető, megvalósítható egy vállalkozás működése, kommunikációja, marketingje.”
„A Market&Business Insight átfogó tanulmány volt, érdekes volt látni a vállalkozást, egy külső szakértői szemmel. Jó volt, hogy megoldást kaptunk arra, hogy merre menjünk tovább, hogy a vállalkozásunk még több profitot termeljen.Ez egy teljes körű elemzés, egy teljesen más oldalról, mint amiben mi cégtulajdonosok vagyunk. Rávilágít olyan hibákra, és hiányosságra ami lehet, hogy eszünkbe sem jut.”
“Amikor a Market&Business Insight mellett döntöttem, tudni szerettem volna vannak-e olyan nagyobb piaci szereplők akikről nem tudok, kik ők és mekkora szereplők.Egy 20 éve működő cég vagyunk akinek a napi leterheltség mellett az online üzletágra fordítandó kapacitás teremtés is kihívás volt. Megdöbbentő volt a saját weboldalunkon történő interakciók számát látni a már évek óta működő webáruházakkal szemben. A piackutatás egyértelműen megmutatta, hogy kik a konkurensek, hol tartanak. A legnagyobb segítség a reális célkitűzésekhez.”