Market & Business Insight – Meglévő termék2019-05-16T10:52:16+00:00

MEGLÉVŐ TERMÉK ERŐSÍTÉSÉHEZ

Tudod, hogy jövő ilyenkor nem lesz elég az amit most csinálsz. Minden egy kicsit gyorsabb, okosabb, jobb kell, hogy legyen különben lehagynak. A költségeid viszont jó eséllyel emelkedni fognak. 3-5 évente pedig jön valaki aki teljesen átírja az iparág addigi normáit. Nem csak egy kicsit ajánl mást, jobbat, szebbet, olcsóbbat, hanem totálisan átírja az addigi szabályokat.

Ha azt mondanám neked hogy ülj be a kedvenc balatoni kávózód teraszára egy rajzlappal és egy ceruzával és gyere vissza 1-2 nap múlva úgy, hogy a hullámok hangjára egy pohár bor mellett a naplamentében gondolkodva teljesen újradefiniáltad a piacodat, meg tudnád tenni? A vállalkozók 99%-a nem. Nincs rá bevett, bizonyítottan működő formulájuk és nem tudja hová nyúljon a szükséges módszerekért és adatokért. A lelkesebbje konferenciákra jár, ahol milliókat érő networkinggel, azonnali tippekkel és motivációs adrenalin fröccsökkel kábítják. Követi a gurukat, 5 éve olvasta a 4 órás munkahetet, de még mindig 12 órát robotol…

Én is ebben a helyzetben voltam pár évvel ezelőtt, ezért tudom jól mit érez az a vezető akinek egyáltalán nincs ötlete vagy épp túl sok ötlete van, de tudja, hogy egy termék kifejlesztése és sikerre vitele legalább 6 hónap és minimum 5-10 millió forint költség, viszont az erőforrásai végesek. Ezért alkottam meg a Market and Business Insightot, mert az elmúlt 10 év és több, mint 200 projekt tapasztalata alapján szükségem volt egy módszerre amely nagy bizonyossággal válaszolja meg a következő kérdéseket:

  • Meg lehet-e előre mondani, hogy egy termék piaci bevezetése sikeres lesz-e?
  • Mennyit lehet belőle eladni és mennyiért?
  • Mennyi pénzből lehet egyáltalán megvalósítani?
  • Mennyi hirdetési költség, humán ráfordítás, infrastrukturális fejlesztés szükséges hozzá?

A legtöbb sikeres vállalkozó nem az eredetileg tervezett termékével futott be. Sikerük sokszor nem tervezett volt, hanem egyszerűen elég gyorsan találták meg a jól működő üzleti modellt. Ezért túlélték az első pár évet, aztán ezt ismételgették egész életükben. Ezért van annyi kiégett, bukott vállalkozó az idősebb korosztályban: ami 10 éve elég jó volt, az ma semmit nem ér.

Már megtapasztaltad: ha nem te vagy a legolcsóbb elbuksz, ha drága a kattintás a Google-ben elbuksz. Valaha erős voltál offline, de a weboldaladhoz nem nyúltál 2017 óta.

Kiadtad a hirdetéskezelését egy ügynökségnek aki pont csak annyit csinált, hogy ne bonts velük szerződést és kiállíthassa a számláját, de nem szólt, hogy mit lehetett volna tenni mielőtt kritikussá vált a helyzeted a piacon. Nincs rá tanult formulád, hogy hogyan növeld meg radikálisan a sikeresség esélyét, tervezd totálisan újra a terméked vagy lépj be egy új piacra még mielőtt tönkremennél.

Túl sok olyan vállalkozót láttam aki 5-10 év kemény munkájának megtakarítását égette el teljesen feleslegesen: nem szép látvány. Ezért tettem elérhetővé a Market and Business Insight módszert mert nem kell, hogy közéjük tartozz.

Ha neked sem fér bele a bukás, akkor gyere el egy 2 órás konzultációra hozzánk, amelyet megelőz két heti adatgyűjtés és mintegy 80-100 oldalnyi anyag összeállítása, ahol a következő kérdésekre kapsz választ:

  • Milyen üzleti modellt válassz?
  • Kinek, hol, mit mondj?
  • Mennyiért milyen platformokon vegyél látogatót?
  • Milyen termékre van kiéhezve a piacod?
  • Ár vagy vevőérték innovátor vagy-e?
  • Mi az a ki nem mondott kiszolgálatlan igény a piacodon amivel újraírhatod a játékszabályokat?
  • Mit upsellezz és mennyiért?
  • Megvan-e a termékedben/ötletedben az $$$ faktor?
  • Mennyit költesz feleslegesen a Facebookon?
  • Mennyit költesz feleslegesen az AdWordsben?
  • Túlélnéd-e ha 50%-ot drágulna egy kattintás ára?
  • Hol hiányos az adatgyűjtő rendszered?
  • Hogyan alkalmazd a mesterséges intelligencia előnyeit a piacodon?
  • Mit csinálnak a versenytársaid?
  • Mennyi látogatója van a versenytársaidnak és honnan?
  • Milyen hirdetései, akciói futnak és hol?
  • Mennyit fizet érte?
  • Ha nem te vagy a piacvezető mennyi esélyed van azzá válni, mennyi idő alatt és mennyi ráfordítással?
  • Ha piacvezető vagy, hogyan tudod maximalizálni a piaci részesedésedet?
  • Hogyan indítsd be a hálózati hatást, ami megdönthetetlenné tesz?

Negyedévente 3 Market and Business Insight elkészítésére van időnk a meglévő befektetéseink mellett. Ha a zöld gomb helyén a várólistát látod, akkor iratkozz fel, hogy ha felszabadul egy hely, akkor értesíteni tudjunk.

Jelentkezz a Market & Business Insight-ra!

Ár: 300.000 Ft / domain / piac

JELENTKEZEM

PS.:
Általában kétféle módon mennek el a 2 órás konzultáció után az emberek: Az egyik örül, mert egy kivitelezési tervet kapott és bizonyosságot, hogy jó eséllyel sikeres együttműködésünk lesz és már csak apróbb finomítások kellenek, a másik fele pedig nagyon örül, mert megspórolt magának és a csapatának egy komoly kudarc élményt és nem pazarolt el az életéből fél évet és legalább 5-10 millió forintot…

A friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. Elfogadom