ÚJ TERMÉK/SZOLGÁLTATÁS PIACI BEVEZETÉSE
ÚJ VÁLLALKOZÁS INDÍTÁSA

Milyen paramétereket kell számításba venni és hogyan kell mérlegelni egy piacra lépés előtt úgy, hogy elkerülhető legyen a milliós nagyságrendű felesleges beruházás, az ezzel járó munka, majd csalódás?

Olvastad az ijesztő statisztikákat: a vállalkozások 80%-a elbukik az első 1-2 évben. Meghallgattad az ismerőseid lesajnáló ijesztgetésekbe bújtatott irigykedését, amiért te meg mered lépni amit ők soha nem fognak. De azért jó lenne,ha lenne egy tényekre és adatokra alapozott útmutató lenne a kezedben a saját piacodról és az ötletedről, hogy hogyan vidd a lehető leggyorsabban sikerre igaz?

Tudom mit érzel, mert én ugyanígy voltam 10 évvel ezelőtt, amikor semmim nem volt csak a hitem, hogy sikerülni fog… De akkor még nem sejtettem, hogy mennyi buktatón, álmatlan éjszakán és mentális nehézségen keresztül vezet az utam. A jó hír az, hogy mindez szinte teljesen megspórolható.  A siker titka nem a kemény munka. Ha az lenne, minden bányász milliárdos lenne. Nem állítom, hogy könnyű lesz, de azt igen, hogy a siker esélyei radikálisan javíthatóak.

Ha Te is a lelkesebb vállalkozók és startupperek között vagy, akkor te is jártál konferenciákra ,ahol milliókat érő networkinggel, azonnali tippekkel és motivációs adrenalin fröccsökkel találkoztál, követed a gurukat, 5 éve olvastad a 4 órás munkahetet, de még mindig 12 órát robotolsz esetleg már elindultál, de elérted a határaidat, és eleged van a letölthető 10 pontos cheklistekből és webinárokból, akkor jó helyen jársz.

Miután ezeket én is átéltem rengeteg nagy nehezen túlélt kudarc és elvesztegetett idő vitt rá arra, hogy elkezdjek választ keresni arra a kérdésre, hogy mi kell ahhoz, hogy meg tudjuk mondani, hogy egy vállalkozás/termékbevezetés sikeres lesz e  vagy sem?  Mivel nem találtam könnyen hozzáférhető korszerű módszert ezért úgy döntöttem, hogy 10 év és mintegy 200+ projekt tapasztalata után megalkotom a sajátomat és hozzáférhetővé teszem másoknak is. Minden látszat ellenére egy olyan szerencsés pillanatban élünk itt Magyarországon, amikor a korábbi történelmi korokhoz képest sokkal könnyebben lehet békés és tisztességes úton korábban elképzelhetetlen gazdagságra és életszínvonalra szert tenni, ha az ember ismeri a módját. És úgy vettem észre, hogy egyre több olyan ember van, aki szeretne önerőből valós teljesítmény alapján piaci körülmények között sikeres vállalkozó lenni.  Én ezt tapasztaltam meg az elmúlt években, amióta gyakorlatban használom a lehetőségeim értékelésére a Market and Business Insight módszeremet, ezért merem ajánlani neked is. Emellett én még szeretem is amit csinálok. Amit itt most itt olvasol azt egy májusi vasárnap délután írtam, mert azon törtem a fejem, hogy hogyan tudnék a legjobban segíteni neked, és mit javasolnék a 10 évvel ezelőtti önmagamnak, ezért bejöttem az irodába és leírtam.

A startup szférában gyakran hallani, hogy a siker titka a jó csapat. Meg a jó ötlet. Meg, hogy szeresd amit csinálsz…De azt is látni kell, hogy a startup befektetők 90-95% bukási aránnyal dolgoznak. Nem hittem abban, hogy ennyi rossz csapat van és ennyi rossz képességű vagy lusta vállalkozó. A Google alapítói sem  24 órát dolgoznak, mégsem kétszer annyi pénzt csinálnak, mint Te. Valami másnak kellett lenni, valami olyannak, ami jól körülírható és minden siker esetén egyformán jelen van. Ha neked sem fér bele a 95%-os bukási arány, akkor gyere el egy 2 órás konzultációra hozzánk, amelyet megelőz két heti adatgyűjtés és mintegy 80-100 oldalnyi anyag összeállítása, ahol a Market and Business Insight keretében a következő kérdésekre kapsz választ:

  • Milyen üzleti modellt válassz?
  • Kinek, hol, mit mondj?
  • Mennyiért milyen platformokon vegyél látogatót?
  • Milyen termékre van kiéhezve a piacod?
  • Ár vagy vevőérték innovátor vagy-e?
  • Mi az a ki nem mondott kiszolgálatlan igény a piacodon amivel újraírhatod a játékszabályokat?
  • Mit upsellezz és mennyiért?
  • Megvan-e a termékedben/ötletedben az $$$ faktor?
  • Mennyit költesz feleslegesen a Facebookon?
  • Mennyit költesz feleslegesen az AdWordsben?
  • Túlélnéd-e ha 50%-ot drágulna egy kattintás ára?
  • Hol hiányos az adatgyűjtő rendszered?
  • Hogyan alkalmazd a mesterséges intelligencia előnyeit a piacodon?
  • Mit csinálnak a versenytársaid?
  • Mennyi látogatója van a versenytársaidnak és honnan?
  • Milyen hirdetései, akciói futnak és hol?
  • Mennyit fizet érte?
  • Ha nem te vagy a piacvezető mennyi esélyed van azzá válni, mennyi idő alatt és mennyi ráfordítással?
  • Ha piacvezető vagy, hogyan tudod maximalizálni a piaci részesedésedet?
  • Hogyan indítsd be a hálózati hatást, ami megdönthetetlenné tesz?

 

A Google és a Facebook lelkiismeretfurdalás nélkül porszívozzák ki a megtakarított pénzedet a számládról. Az időd és a finanszírozási kereted véges, minél előbb el kell jutnod egy sikeres MVP-ig és meg is kell hogy valósítsd ha nem akarsz visszamenni újabb évekre oda ahonnan kiküzdötted magadnak az esélyt. Nem akarod az “ugye megmondtam”-okat hallani a hátad mögött… A Forbes csak a győztesekről ír, pedig minden győztes mögött ott van 10-20 kudarc története ami legalább olyan tanulságos és fájdalmas. Én nem félek bevallani, hogy több próbálkozás van mögöttem, mint amennyi siker. De a kudarcok elég olcsók és gyorsak voltak ahhoz hogy tanuljak belőle és túléljek; a sikerek pedig elég nagyok ahhoz hogy legyen értelme megosztani Veled a módszereimet.

Ha szeretnél megbizonyosodni, hogy győztes csatába indulsz-e, akkor itt tudsz jelentkezni:

Negyedévente 3 Market and Business Insight elkészítésére van időnk a meglévő befektetéseink mellett. Ha a zöld gomb helyén a várólistát látod, akkor iratkozz fel. Amint felszabadul egy hely, értesítünk.

Jelentkezz a Market & Business Insight-ra!

Ár: 300.000 Ft / domain / piac

JELENTKEZEM
A Market & Business Insight a  megrendelő által a megrendeléskor megadott webcím (domain) és a hozzá kapcsolódó ország piacának vonatkozásában végzett piackutatás. Az adatbekérő űrlap kitöltését és a hirdetési fiókokhoz tartozó olvasási hozzáférések megadását követő 14 naptári napot követően készül el, egy megrendelés esetén legfeljebb 5 termékre vonatkozóan. A Szerződés akkor jön létre, ha a megrendelést megkaptuk, és a szolgáltatás díja megérkezett, illetve a megrendelés visszaigazolása részünkről megtörtént. A beérkező megrendelést 2 órán belül visszaigazoljuk e-mail-ben. Sikertelen fizetési tranzakció esetén a hozzánk beérkezett megrendelést 2 órán belül ebben az esetben is visszaigazoljuk, ez azonban még nem jelenti a szerződés létrejöttét, az mindössze a megrendelés beérkezésének megerősítésére szolgál. Sikertelen fizetés esetén 21 nap áll a rendelkezésedre a sikeres fizetés lebonyolítására. A Market & Business Insight megadott ára alanyi áfa mentes ár, azután áfa fizetési kötelezettsége a megrendelőnek nincs.

PS.:
Általában kétféle módon távoznak a 2 órás konzultáció után az emberek: Egy részük örül, mert egy kivitelezési tervet kapott és bizonyosságot, hogy jó eséllyel sikeres együttműködésünk lesz és már csak apróbb finomítások kellenek. A másik részük pedig nagyon örül mert megspórolt magának és a csapatának egy komoly kudarc élményt és nem pazarolt el az életéből fél évet és legalább 5-10 millió forintot…

Akik már hasznosítják a Market & Business Insights-ot