JELENTKEZES2019-06-20T12:49:09+00:00

Tudjuk, hogy a világ cégeinek 4%-a generálja a profit 64%-át. Joggal merül fel a kérdés minden cégvezetőben: vajon hogyan képesek erre egyes vállalatok. Ennyivel okosabbak lennének a vezetőik? Keményebben és többet dolgoznak? Mitől lesz egy cég nagyságrendekkel jövedelmezőbb a másiknál? Mi a hatékonyságuk módszertana?

Új termékkel
szeretnék piacra lépni

Hogyan lehet a hiba árát kiküszöbölni akár már az ötlet vagy a temékbevezetés esetén? Milyen paramétereket kell számításba venni és hogyan kell mérlegelni egy piacra lépés előtt úgy, hogy elkerülhető legyen a milliós nagyságrendű felesleges beruházás, az ezzel járó munka, majd csalódás.

Tovább

Meglévő terméket
szeretnék megerősíteni

Hogyan lehet egy működő céget piacvezetővé tenni, és ezt a státuszát napról napra erősíteni. Milyen technikai megoldások, infrastrukturális fejlesztések segítenek a behozhatatlan versenyelőny elérésében és annak fenntartásában?

Tovább
A friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. Elfogadom