JELENTKEZES2019-08-06T15:39:22+01:00

Tudjuk, hogy a világ cégeinek 4%-a generálja a profit 64%-át. Joggal merül fel a kérdés minden cégvezetőben: vajon hogyan képesek erre egyes vállalatok. Ennyivel okosabbak lennének a vezetőik? Keményebben és többet dolgoznak? Mitől lesz egy cég nagyságrendekkel jövedelmezőbb a másiknál? Mi a hatékonyságuk módszertana?

Új termékkel
szeretnék piacra lépni

Hogyan lehet a hiba árát kiküszöbölni akár már az ötlet vagy a temékbevezetés esetén? Milyen paramétereket kell számításba venni és hogyan kell mérlegelni egy piacra lépés előtt úgy, hogy elkerülhető legyen a milliós nagyságrendű felesleges beruházás, az ezzel járó munka, majd csalódás.

Tovább

Meglévő terméket
szeretnék megerősíteni

Hogyan lehet egy működő céget piacvezetővé tenni, és ezt a státuszát napról napra erősíteni. Milyen technikai megoldások, infrastrukturális fejlesztések segítenek a behozhatatlan versenyelőny elérésében és annak fenntartásában?

Tovább

Akik már hasznosítják a Market & Business Insights-ot

” Ma már el sem tudnám képzelni az életemet anélkül, hogy minden üzleti döntés előtt
a Market & Business Insighton keresztül megvizgsáljam az adott piacot!”

Kis László, KL Bt.

” Ma már el sem tudnám képzelni az életemet anélkül, hogy minden üzleti döntés előtt
a Market & Business Insighton keresztül megvizgsáljam az adott piacot!”

Kis László, KL Bt.

” Ma már el sem tudnám képzelni az életemet anélkül, hogy minden üzleti döntés előtt
a Market & Business Insighton keresztül megvizgsáljam az adott piacot!”

Kis László, KL Bt.

” Ma már el sem tudnám képzelni az életemet anélkül, hogy minden üzleti döntés előtt
a Market & Business Insighton keresztül megvizgsáljam az adott piacot!”

Kis László, KL Bt.
A friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. Elfogadom