Tudjuk, hogy a világ cégeinek 4%-a generálja a profit 64%-át. Joggal merül fel a kérdés minden cégvezetőben: vajon hogyan képesek erre egyes vállalatok. Ennyivel okosabbak lennének a vezetőik? Keményebben és többet dolgoznak? Mitől lesz egy cég nagyságrendekkel jövedelmezőbb a másiknál? Mi a hatékonyságuk módszertana?

Új termékkel
szeretnék piacra lépni

Hogyan lehet a hiba árát kiküszöbölni akár már az ötlet vagy a temékbevezetés esetén? Milyen paramétereket kell számításba venni és hogyan kell mérlegelni egy piacra lépés előtt úgy, hogy elkerülhető legyen a milliós nagyságrendű felesleges beruházás, az ezzel járó munka, majd csalódás.

Tovább

Meglévő terméket
szeretnék megerősíteni

Hogyan lehet egy működő céget piacvezetővé tenni, és ezt a státuszát napról napra erősíteni. Milyen technikai megoldások, infrastrukturális fejlesztések segítenek a behozhatatlan versenyelőny elérésében és annak fenntartásában?

Tovább

Akik már hasznosítják a Market & Business Insights-ot

Vélemények

“Egy jól működő marketing rendszer kialakítása során egy átfogóbb piackutatás nélkül ad-hoc, megérzés alapú és taktikai döntések születhetnek csak. Az új üzlet nyitásakor be kellett látnom, hogy a korábban, más földrajzi területen, eltérő célpiacot célzó tevékenységünk, kommunikációnk most, ebben a környezetben nem működik. Rámutatott a marketingünk hiányosságaira: weboldal, kapcsolatfelvételi hiányosságok, mérési hiányosságok.  Az is világossá vált számomra, hogy nem volt marketing rendszerünk. Nem voltak a tevékenységeink egy jól átgondolt és kivitelezett rendszerbe építve, hanem ezek az elemek egymástól függetlenül ad hoc működgettek. Egy jól működő működési és marketing rendszer kialakításához egy átfogóbb piackutatás, piacelemzés szükséges. E nélkül ad-hoc , megérzés alapú és taktikai döntések születhetnek csak, ami drága, idegőrlő és rengeteg időt elvesz. Egy ilyen elemzés mellett biztosabban tervezhető, megvalósítható egy vállalkozás működése, kommunikációja, marketingje.”

Taupert Szilvia, Széchenyi Optika, ZEISS Vision Center

“Szerettem volna megtudni, mennyire működőképes a hirdetési rendszerem, illetve hogyan lehet új vevőket hatékonyabban elérni. A leghasznosabb információ az volt számomra, hogy újra kell tervezni az útvonalat az elérendő (új) célcsoporthoz, a mostani, nagy számú állandó vevő-célcsoport megtartásával. Átláthatóvá vált számomra is, hogyan tudunk a célnak megfelelően fejleszteni. Ha te sem vagy igazán tisztában vele, hogyan érj el egy vágyott célcsoportot, vagy “csak” szeretnéd külső, szakértő szemmel megnézni, hol vannak a javítanivalók a hirdetési rendszeredben, akkor ez a termék neked (is) való.”

Fejős Éva, Erawan Könyvkiadó Kft.

“Amikor a Market&Business Insight mellett döntöttem, tudni szerettem volna vannak-e olyan nagyobb piaci szereplők akikről nem tudok, kik ők és mekkora szereplők.

Egy 20 éve működő cég vagyunk akinek a napi leterheltség mellett az online üzletágra fordítandó kapacitás teremtés is kihívás volt. Megdöbbentő volt a saját weboldalunkon történő interakciók számát látni a már évek óta működő web áruházakkal szemben. A piackutatás egyértelműen megmutatta, hogy kik a konkurensek, hol tartanak. A legnagyobb segítség a reális célkitűzésekhez.”

Varkoly Zoltán, tulajdonos, Varkoly Fiai Kft.

A Market&Business Insight átfogó tanulmány volt, érdekes volt látni a vállalkozást, egy külső szakértői szemmel. Jó volt, hogy megoldást kaptunk arra, hogy merre menjünk tovább, hogy a vállalkozásunk még több profitot termeljen.Ez egy teljes körű elemzés, egy teljesen más oldalról, mint amiben mi cégtulajdonosok vagyunk. Rávilágít olyan hibákra, és hiányosságra ami lehet, hogy eszünkbe sem jut.

Forrai Viktória, Truetech Kft

“A legnagyobb kihívás számomra, mielőtt a Market&Business Insight mellett döntöttem az volt, hogy a kitalált “termék” piacképes e? Keresik e kellő számban a kitalált terméket?

A piackutatásban komplex választ kaptam arra a kérdésre is, hogy mekkora keresésre lehet számítani a terméket illetően, és mennyiért lehet forgalmat venni. Előre kalkulálható az invesztáció mértéke és ezáltal le lehet folytatni a gazdaságossági számításokat.

A termék piacra vitelének tervezési fázisa ez. Ebben a fázisban kapsz pontosabb képet, hogy mit csinálj, mennyiért csináld vagy csináld e egyáltalán. Sokszor olyan mutatók jönnek ki, hogy nem is tudod megcsinálni (pl anyagi keretek). A kiváló döntéseidhez elengedhetetlen adatok ezeket. Szóval azelőtt, hogy nagyobb pénzt, energiát fektetnél a megvalósításba, szánj rá egy jóval kisebb összeget, hogy kitisztuljon a total kép.”

Kokas Sándor, tulajdonos, Greenrabbit Kft.