
TERMÉK/SZOLGÁLTATÁS PIACI BEVEZETÉSE
Minden működő vállalkozás célja, hogy szintet lépjen. Vajon milyen technikai megoldások segítenek a versenyelőny elérésében és fenntartásában? Hogyan készülj fel a termék vagy szolgáltatás sikeres piaci bevezetésére?
Tudod, hogy jövő ilyenkor nem lesz elég az amit ma csinálsz. Minden egy kicsit gyorsabb, okosabb, jobb kell, hogy legyen különben lehagynak. A költségeid viszont jó eséllyel emelkedni fognak. 3-5 évente pedig jön valaki, aki teljesen átírja az iparág addigi normáit. Nem csak egy kicsit ajánl mást, jobbat, szebbet, olcsóbbat, hanem totálisan átírja az addigi szabályokat. Ha azt mondanám neked, hogy ülj be a kedvenc balatoni kávézód teraszára egy rajzlappal és egy ceruzával, gyere vissza 1-2 nap múlva úgy, hogy a hullámok hangjára egy pohár bor mellett a naplementében gondolkodva teljesen újradefiniáltad a piacodat és jó eséllyel tarolni fogsz meg tudnád tenni? A vállalkozók 99%-a nem. Nincs rá bevett, bizonyítottan működő formulája és nem tudja hová nyúljon a szükséges módszerekért és adatokért.A lelkesebb konferenciákra jár, ahol milliókat érő networkinggel, azonnali tippekkel és motivációs adrenalin fröccsökkel kábítják, követi a gurukat, 5 éve olvasta a 4 órás munkahetet, de még mindig 12 órát robotol…
Én is ebben a helyzetben voltam pár évvel ezelőtt, ezért tudom jól mit érez az a vezető, akinek vagy egyáltalán nincs ötlete vagy épp túl sok ötlete van, de tudja, hogy egy termék kifejlesztése és sikerre vitele legalább 6 hónap és minimum 5-10 millió forint költség, de mind a pénze, mind az erőforrásai végesek. Ezért alkottam meg a Market and Business Insightot, mert az elmúlt 10 év és több, mint 200 projekt tapasztalata alapján szümségem volt egy módszerre, amely nagy bizonyossággal válaszolja meg a következő kérdést:
- Meg lehet-e előre mondani, hogy egy termék piaci bevezetése sikeres lesz-e?
- Mennyit lehet belőle eladni és mennyiért?
- Mennyi pénzből lehet egyáltalán megvalósítani?
- Mennyi hirdetési költség, humán ráfordítás, infrastrukturális fejlesztés szükséges hozzá?
Hogyan éred el Market&Business Insight-ot?
A legtöbb sikeres vállalkozó nem az eredetileg tervezett termékével/cégével lett sikeres. A sikerük sokszor nem tervezett volt, hanem egyszerűen elég gyorsan találták meg azt a sikeres üzleti modellt, ahhoz, hogy túléljék az első 1 évet és aztán ezt ismételgették egész életükben. Ezért van annyi kiégett, bukott vállalkozó az idősebb korosztályban. Ami 10 éve elég jó volt, azzal ma semmire sem mennek. Ha nem ő a legolcsóbb elbukik, ha drága a kattintás a Googleben elbukik…Sokszor csak abban különbözik a konkurenseitől, hogy kisebb és kiszolgáltatottabb. Erős volt offline, de a weboldalához nem nyúlt 2017 óta.
Kiadta a hirdetéskezelését egy ügynökségnek, aki pont csak annyit csinált, hogy ne bontson velük szerződést és kiállíthassa a számláját, de nem szólt, hogy mit lehetett volna csinálni mielőtt kritikussá vált a helyzete a piacon. Többségük folyamatosan 3 hónapra van a csődtöl.Nincs rá tanult formulája, hogy hogyan növelje meg radikálisan a sikeresség esélyét, tervezze totálisan újra a termékét vagy lépjen be egy új piacra még mielőtt tönkremegy. És ők még az a 20%, akik legalább túlélték az első 1 évet, a maradék 80%-ról soha nem írnak az újságok. A Forbes csak a győztesekről ír, pedig minden győztes mögött ott van 10-20 kudarc története, ami legalább olyan tanulságos és fájdalmas. Túl sok olyan vállalkozót láttam, akik 5-10 év kemény munkájának megtakarítását égették el teljesen feleslegesen, ment tönkre a házasságuk, lettek balekok a gyerekeik szemében és lettek emberi roncsok. Nem szép látvány és azért tettem elérhetővé a Market and Business Insightot módszert, mert nem kell, hogy közéjük tartozz:
A startup szférában gyakran hallani, hogy a siker titka a jó csapat. Meg a jó ötlet. Meg, hogy szeresd amit csinálsz…De azt is látni kell, hogy a startup befektetők 90-95% bukási aránnyal dolgoznak. Nem hittem abban, hogy ennyi rossz csapat van és ennyi rossz képességű vagy lusta vállalkozó. A Google alapítói sem 24 órát dolgoznak, mégsem kétszer annyi pénzt csinálnak, mint Te. Valami másnak kellett lenni, valami olyannak, ami jól körülírható és minden siker esetén egyformán jelen van. Ha neked sem fér bele a 95%-os bukási arány, akkor gyere el egy 2 órás konzultációra hozzánk, amelyet megelőz két heti adatgyűjtés és mintegy 80-100 oldalnyi anyag összeállítása, ahol a Market and Business Insight keretében a következő kérdésekre kapsz választ:
A Market&Business Insight teljes pdf anyagát természetesen átadjuk neked.
A Market&Business Insight az alábbi kérdésekre egészen biztosan választ ad
- Milyen üzleti modellt válassz?
- Kinek, hol, mit mondj?
- Mennyiért milyen platformokon vegyél látogatót?
- Milyen termékre van kiéhezve a piacod?
- Ár vagy vevőérték innovátor vagy-e?
- Mi az a ki nem mondott kiszolgálatlan igény a piacodon amivel újraírhatod a játékszabályokat?
- Mit upsellezz és mennyiért?
- Megvan-e a termékedben/ötletedben az $$$ faktor?
- Mennyit költesz feleslegesen a Facebookon?
- Mennyit költesz feleslegesen az AdWordsben?
- Túlélnéd-e ha 50%-ot drágulna egy kattintás ára?
- Hol hiányos az adatgyűjtő rendszered?
- Hogyan alkalmazd a mesterséges intelligencia előnyeit a piacodon?
- Mit csinálnak a versenytársaid?
- Mennyi látogatója van a versenytársaidnak és honnan?
- Milyen hirdetései, akciói futnak és hol?
- Mennyit fizet érte?
- Ha nem te vagy a piacvezető mennyi esélyed van azzá válni, mennyi idő alatt és mennyi ráfordítással?
- Ha piacvezető vagy, hogyan tudod maximalizálni a piaci részesedésedet?
- Hogyan indítsd be a hálózati hatást, ami megdönthetetlenné tesz?
A Google és a Facebook lelkiismeret furdalás nélkül porszívozzák ki a megtakarított pénzed a számládról. Az időd és a finanszírozási kereted véges, minél előbb el kell jutnod egy sikeres megvalósítási projektig. Nem akarod az “ugye megmondtam”-okat hallani a hátad mögött… A Forbes csak a győztesekről ír, pedig minden győztes mögött ott van 10-20 kudarc története ami legalább olyan tanulságos és fájdalmas. Én nem félek bevallani, hogy több próbálkozás van mögöttem, mint amennyi siker. De a kudarcok elég olcsók és gyorsak voltak ahhoz hogy tanuljak belőle és túléljek; a sikerek pedig elég nagyok ahhoz hogy legyen értelme megosztani Veled a módszereimet.
Ha szeretnél megbizonyosodni, hogy győztes csatába indulsz-e, akkor itt tudsz jelentkezni:
Negyedévente 3 Market and Business Insight elkészítésére van időnk a meglévő befektetéseink mellett. Ha a zöld gomb helyén a várólistát látod, akkor iratkozz fel, hogy ha felszabadul egy hely, akkor értesíteni tudjunk.
Jelentkezz a Market & Business Insight-ra!
Ár: 300.000 Ft / domain / piac
A Market & Business Insight a megrendelő által a megrendeléskor megadott webcím (domain) és a hozzá kapcsolódó ország piacának vonatkozásában végzett piackutatás. Az adatbekérő űrlap kitöltését és a hirdetési fiókokhoz tartozó olvasási hozzáférések megadását követő 14 naptári napot követően készül el, egy megrendelés esetén legfeljebb 5 termékre vonatkozóan. A Szerződés akkor jön létre, ha a megrendelést megkaptuk, és a szolgáltatás díja megérkezett, illetve a megrendelés visszaigazolása részünkről megtörtént. A beérkező megrendelést 2 órán belül visszaigazoljuk e-mail-ben. Sikertelen fizetési tranzakció esetén a hozzánk beérkezett megrendelést 2 órán belül ebben az esetben is visszaigazoljuk, ez azonban még nem jelenti a szerződés létrejöttét, az mindössze a megrendelés beérkezésének megerősítésére szolgál. Sikertelen fizetés esetén 21 nap áll a rendelkezésedre a sikeres fizetés lebonyolítására. A Market & Business Insight megadott ára alanyi áfa mentes ár, azután áfa fizetési kötelezettsége a megrendelőnek nincs.
PS.:
Általában kétféle módon mennek el a 2 órás konzultáció után az emberek: Az egyik örül, mert egy kivitelezési tervet kapott és bizonyosságot, hogy jó eséllyel sikeres együttműködésünk lesz és már csak apróbb finomítások kellenek, a másik fele pedig nagyon örül, mert megspórolt magának és a csapatának egy komoly kudarc élményt és nem pazarolt el az életéből fél évet és legalább 5-10 millió forintot…