GYAKORI KÉRDÉSEK

Megválaszoltunk néhány gyakori kérdést, hogy pontosabb képet kapj rólunk. Van köztük stratégiai és technikai, általános és szorosan a kiválasztáshoz kapcsolódó. Ha nem találod a választ a kérdésedre, bátran írj nekünk, válaszolunk…

1134 Szabolcs utca 23-25.
B lépcsőház, 5. emelet, 4. Ajtó, Kapucsengő: 44

Megközelítés tömegközlekedéssel:

Az épület kb.50-100 méter séta távolságra található a 30/30A/230 busz Vágány utcai megállójától; 75/79M trolik és 105/178 buszok Vágány utca/Dózsa György út megállójától

14-es villamos Lehel utca / Dózsa GYörgy út megállójától.

Megközelítés autóval:

Parkolás az utcán, vagy a Szabolcs utca jobb oldalán található parkoló garázsban térítési díj ellenében lehetséges.

Pontosan hol találsz:

A Szabolcs utca bal oldalán található első új építésű ingatlan sorompója mellett elsétálva találod a B lépcsőházat, ez a középső lépcsőház, tehát a második ajtón jössz be. Az ajtóval szemben lévő lifttel gyere fel az 5. emeltre, liftből kilépve balra az első ajtó az irodánk.

A hagyományos ügynökségi modell helyett mi konverzió vagy árbevétel alapján számolunk el.

Az együttműködést megelőzően átvilágítjuk a céged aktuális online marketing teljesítményét. Befektetői szemmel térképezzük fel a piacodat és az azon lévő versenyt, megismerjük a vásárlóidat és elhelyezzük a céged a piaci környezetedben. A Market&Business Insight (piackutatás) keretében felmérjük hogy milyen emberi és anyagi erőforrásokat kell mozgósítanunk ahhoz, hogy piacvezetővé válj vagy az maradj. Amennyiben tovább megyünk a Pay On Results programban, maximális érdekazonossággal állunk a fejlődésed mellett, mivel fix munkadíj helyett csak az általunk vitt eredmények alapján számolunk el: webshopok esetén árbevétel alapon, lead generáló oldalak esetén pedig konverzió alapon.

Ez termékenként és piaconként eltérő, mivel több paraméter befolyásolja. Számít a piaci verseny, a weboldalad minősége, a terméked minősége is ezért sem általános konverziós ára sem árbevétel alapot nem tudunk előre mondani, ezt mindenkinek egyedileg állapítjuk meg.

Az együttműködésünk első lépése a Market and Business Insight, ezután derül ki, hogy mindkét félnek felnntartható-e egy Pay on Results alapon való együttműködés. A Market and Business Insight elkészítési idejet 2 hét. 

Ez attól függ, hogy a Market and Business Insight során milyen eredményre jutunk. Csak miattunk ne mondd fel a fiókkezelést.

Az új oldal kiakítása során a Market and Business Insight során feltérképezett információk nagyon hasznosak, ezért még a tartalmi tervezés előtt érdemes emiatt felvenni velünk a kapcsolatot.

 

Nem, erre kérlek keress más szállítót.

A Market and Business Insight termékünket azért dolgozuk ki, hogy a hagyományos, konzultációk helyett egy információgazdag személyes találkozót tudjunk tartani már az elő találkozás során is. Kifejezetten jó modellnek tartjuk azt, hogy már az első találkozón konrét üzleti döntéseket előkészítő információkat adunk át!
A Market and Business Insight protokollja alapján megismerjük a piacodat, a te helyeztedet a piacon, a  konkurensek viselkedését és a számokat elemezve megismerjük a és elemezzük a valós helyzetedet. Az így kapott információkat mutatjuk be az első személyes találkozásnál, hogy mindketten azonosan láthassuk az aktuális helyzetedet. A személyes találkozó során pedig lehetőséged van a teljes kép ismeretében feltenni a kérdésedet ami –  mivel minden adat a birtokunkban van – ott helyben megválaszolásra kerül. 

De, a Pay Per Results Programban résztvevő ügyfeleinket, ha az szakmailag indolkolt, SEO-val is erősítjük.