Együttműködés
Számunkra nem a céged mérete vagy a márkád ereje a legfontosabb mutató. Ha a piacod növekszik, jó a terméked és van kapacitásod a piaci igényeket kiszolgálni akkor mérettől és márkától függetlenül tudunk segíteni a piacvezető pozició elérésében vagy annak megtartásában.
1
Minden együttműködést megelőz az általunk Market&Business Insight néven bevezetett átfogó, megvalósíthatósági tanulmány. Szeretjük ha az elvárások tiszták és tarthatók mindkét fél számára már az első pillanattól. Megvizsgáljuk, hogy a piacvezetői cél elérése vagy a státusz megtartása reális elvárás-e, illetve felmérjük hogy azt milyen eszközökkel lehet biztosítani a Te esetedben.
2
Átvilágítjuk a céged aktuális online marketing teljesítményét. Befektetői szemmel térképezzük fel a piacodat és az azon lévő versenyt, megismerjük a vásárlóidat és elhelyezzük a céged a piaci környezetedben.
3
A fentiek tükrében felmérjük hogy milyen emberi és anyagi erőforrásokat kell mozgósítanunk ahhoz, hogy piacvezetővé válj vagy az maradj. A tanulmány eredményét egy két órás személyes találkozón beszéljük át minden jelentkezővel.
4
Ahhoz hogy ez a találkozó előremutató és produktív legyen, hogy a kérdéseidre pontos és naprakész választ kapj sokat készülünk. Így tudjuk biztosítani, hogy már az első személyes találkozón érdemi információt kapj az aktuális helyzetedről, megtudd, hogy milyen koncepcionális és infrastrukturális fejlesztésekre van szükséged a sikerre vivő online marketinghez.
Ha te is szeretnél olyan piaci információk birtokába jutni, amelyek alapján egyértelmű döntést tudsz hozni, hogyan vezesd be az új terméked, vagy pozícionáld újra meglévő szolgáltatásodat, akkor a Market&Business Insight a megoldás!
5
A program során maximális érdekazonossággal állunk a fejlődésed mellett, mivel fix munkadíj helyett csak az általunk vitt eredmények alapján számolunk el: webshopok esetén árbevétel alapon, lead generáló oldalak esetén pedig konverzió alapon.
6
A közös siker érdekében komplett online marketing kivitelező csapatot vonunk be a megvalósításba: projektvezető, analitikus, marketinges, ux ui designer, kampánymanager és a fejlesztő is azon dolgozik, hogy a lehető leghatékonyabb legyen a digitális marketinged. Így neked nem kell foglalkoznod a megfelelő szakemberek kiválasztásával, foglalkoztatásával és továbbképzésével sem.
7
Az együttműködésünk során kiaknázhatod az egyedi fejlesztéseink erejét is: egyedülálló hívásmérési rendszerünkkel nem csak az online, hanem a telefonos konverzióid is forrás szintig lesznek lekövethetők és ezt az információt közvetlenül a crmedbe is beküldjük, hogy lásd, melyik marketing csatorna mennyi eladást generált és hogy mi is elég adatot kapjunk a haszonra történő optimalizáláshoz.
8
Az online marketing rendszerben keletkezett adatokat folyamatosan elemezzük a Big Data segítségével, hogy még pontosabban tudjunk a leghatékonyabb csatornádra és a legjobb vevőidre célozni. Azért, hogy te nyugodtan tudj a céged fejlődésére koncentrálni előfinanszírozzuk a kampányaidat, tehát nem neked kell monitorozni a költségeket és azok hatékony megosztását hiszen mi házon belül elvégezzük ezt.
9
A költségek kontrolja is egyszerűbb: a rád szabott ajánlatunkból kiderül a konverziók darabára, webshop esetén pedig a %-os árbevétel alapú jutalék. Ezekből egyszerűen kiszámolható a munkadíjunk, amihez további költségek már nem adódnak. Nincs óradíj alapú elszámolás, nincs havi kampány költségkeret és fix áru havi kampánykezelési díj sem.
Minden együttműködést megelőz az általunk Market&Business Insight néven bevezetett átfogó, megvalósíthatósági tanulmány.
Szeretjük ha az elvárások tiszták és tarthatók mindkét fél számára már az első pillanattól éppen ezért megvizsgáljuk, hogy a piacvezetői cél elérése vagy a státusz megtartása reális elvárás-e, illetve felmérjük hogy azt milyen eszközökkel lehet biztosítani a Te esetedben.
A Market&Business Insight prezentációt követően olyan piaci információk birtokába jutsz, amelyek alapján egyértelmű döntést tudsz hozni, hogyan vezesd be az új terméked, vagy pozícionáld újra meglévő szolgáltatásodat!