BLOG

A Google Analytics 4 (GA4) lép az Universal Analytics (UA) helyébe

Milyen szükséges változásokat jelent ez egy vállalkozás életében? Mit jelent ez pontosan? Mi lesz megszokott Analytics riportok [...]

Tovább
által|2022-07-20T12:03:14+01:002022. június 23.|

Online marketingkampány kivitelezése. Helyben, vagy kiszervezve?

Hatékony Google és Facebook kampánystratégiával folyamatosan biztosíthatod az új vevők beáramlását. Nem mindegy azonban, hogy m [...]

Tovább
által|2022-07-20T12:10:51+01:002022. május 06.|

Mérési rendszerek avagy verhetetlen versenyelőny

A pontos adatokra alapozott stratégiai döntéseket, az adatforrások megfelelő kommunikációja biztosítja. Az online marketing ere [...]

Tovább
által|2022-07-20T12:27:02+01:002022. április 25.|

Online marketing sikerdíjas együttműködésben

A Sebestyén Márton (alapító, tulajdonos, befektetési és növekedési stratéga) és Szendy Szilvia (alapító, tulajdonos társ, szolg [...]

Tovább
által|2022-06-24T07:51:24+01:002022. április 19.|

Offline konverziók mérése

Te méred az alábbi marketing csatornák hatékonyságát? Ha a válaszod nem, akkor mindenképp olvass tovább!  Központi telefonszám [...]

Tovább
által|2022-06-24T07:49:25+01:002022. február 03.|

Performance kampányok vs Pay on Results Program

Eljött az idő, amikor egészen pontosan szeretnéd végre tudni, hogy melyik online marketing kampányod hozta az elvárt eredményt? [...]

Tovább
által|2022-04-21T09:09:48+01:002019. április 24.|

Alapelvünk

Egy cég fejlődése érdekében millió ponton lehet folyamatokat kialakítani és optimalizálni, viszont akármennyit dolgozhatsz és o [...]

Tovább
által|2022-04-21T09:10:15+01:002019. április 24.|
Go to Top